De ROI-calculator voor de kosten van de marketing communicatie E-mail is en blijft één van de meest lucratieve marketingkanalen. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de customer journey, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is wat de klant verwacht. Een optimale klantervaring garandeert een
Bouw sterke relaties op met digitale transformatie Het opbouwen van sterke langetermijnrelaties met klanten is de topprioriteit voor elk bedrijf dat streeft naar meer omzet en snellere groei. Helaas kunnen goede klantrelaties niet altijd worden bereikt door alleen hard te werken. Bedrijven moeten ook moderne technologieën en
De toekomst van het adverteren is afhankelijk van datagegevens Het woord Identiteit komt van het Latijnse woord ‘identicus‘ en ‘ficare’, ‘identiek maken’. Het concept van iets identiek maken is ongelofelijk belangrijk in adverteren. Hoe kunnen we gepersonaliseerde en aanvullende content aanbieden als we niet eens weten met
Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes E-mail is en blijft een van de meest lucratieve marketingkanalen. Gegevens worden elke dag duidelijker en e-mailcampagnes zijn persoonlijker. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de klantreis, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is
Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten? Naarmate marketingorganisaties technologischer worden, worden geautomatiseerde beheersystemen voor marketingcampagnes een essentieel onderdeel van de technische infrastructuur. Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten? Om merkinteracties met impact te creëren in een sterk gefragmenteerd medialandschap, moeten marketeers
10 tips om de business te boosten met e-mail automatisering Laatst vroeg iemand mij om een aantal voorbeelden te sturen van mailings die geautomatiseerd kunnen worden. In principe is deze lijst onuitputtelijk. Elke e-mail kan worden geautomatiseerd. E-mail automatisering biedt je minimale kosten en maximale service. Elke Customer
Hoe je je bedrijf automatiseert met marketing automatiseringstools Kwaliteitssystemen voor klantrelatiebeheer stellen bedrijven in staat om te verzamelen. Deze informatie geeft hen een beter zicht op klantgedrag en voorkeuren, stroomlijnt dagelijkse processen. Richt u ook op inspanningen om uw resultaten te verbeteren. Denk je aan CRM, dan
Het heft in eigen hand, het verschil tussen CRM, CMR en VRM? Er zijn verschillende manieren om meer informatie te krijgen van je klant. De afgelopen 20 jaar heeft ieder bedrijf informatie van de klant verzameld en deze gekoppeld tot een ‘gebruikersprofiel’. Een profiel waarmee bedrijven klanten
Privacy en e-mailmarketing Met het in werking treden van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in 2018 voldoet Nederland aan de eis van de EG privacy richtlijn om de nationale wetgeving in overeenstemming met deze richtlijn te brengen. Om persoonsgegevens te verwerken zijn er wettelijke voorschriften. De verzameling
Privacy by Design als onderdeel van de AVG Alle Nederlandse bedrijven en overheidsinstellingen zijn verplicht gesteld, per 25 Mei 2018, om volledig te voldoen aan de eisen van de wet- en regelgeving van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG Privacywet). Mediascope heeft een stappenplan ontwikkeld speciaal voor het