Bereken de ROI van je communicatie marketing Het is ingewikkeld om de volledige waarde, ROI, van een managementsysteem voor marketingcampagnes en het financiële rendement dat het oplevert te berekenen. Gebruiksvoorbeelden en bronnen van waarde variëren van bedrijf tot bedrijf. En sommige financiële voordelen zijn subjectief en moeilijk
Bouw sterke relaties op met digitale transformatie Het opbouwen van sterke langetermijnrelaties met klanten is de topprioriteit voor elk bedrijf dat streeft naar meer omzet en snellere groei. Helaas kunnen goede klantrelaties niet altijd worden bereikt door alleen hard te werken. Bedrijven moeten ook moderne technologieën en
Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes E-mail is en blijft een van de meest lucratieve marketingkanalen. Gegevens worden elke dag duidelijker en e-mailcampagnes zijn persoonlijker. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de klantreis, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is
Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten? Naarmate marketingorganisaties technologischer worden, worden geautomatiseerde beheersystemen voor marketingcampagnes een essentieel onderdeel van de technische infrastructuur. Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten? Om merkinteracties met impact te creëren in een sterk gefragmenteerd medialandschap, moeten marketeers
Hoe je je bedrijf automatiseert met marketing automatiseringstools Kwaliteitssystemen voor klantrelatiebeheer stellen bedrijven in staat om te verzamelen. Deze informatie geeft hen een beter zicht op klantgedrag en voorkeuren, stroomlijnt dagelijkse processen. Richt u ook op inspanningen om uw resultaten te verbeteren. Denk je aan CRM, dan