Bouw sterke relaties op met digitale transformatie Het opbouwen van sterke langetermijnrelaties met klanten is de topprioriteit voor elk bedrijf dat streeft naar meer omzet en snellere groei. Helaas kunnen goede klantrelaties niet altijd worden bereikt door alleen hard te werken. Bedrijven moeten ook moderne technologieën en
De toekomst van het adverteren is afhankelijk van datagegevens Het woord Identiteit komt van het Latijnse woord ‘identicus‘ en ‘ficare’, ‘identiek maken’. Het concept van iets identiek maken is ongelofelijk belangrijk in adverteren. Hoe kunnen we gepersonaliseerde en aanvullende content aanbieden als we niet eens weten met
Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes E-mail is en blijft een van de meest lucratieve marketingkanalen. Gegevens worden elke dag duidelijker en e-mailcampagnes zijn persoonlijker. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de klantreis, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is
Het heft in eigen hand, het verschil tussen CRM, CMR en VRM? Er zijn verschillende manieren om meer informatie te krijgen van je klant. De afgelopen 20 jaar heeft ieder bedrijf informatie van de klant verzameld en deze gekoppeld tot een ‘gebruikersprofiel’. Een profiel waarmee bedrijven klanten