Wat is een beveiligde e-mail oplossing die voldoet aan de AVG?

Wat is een goede email oplossing die voldoet aan de AVG? Laatst werd me gevraagd of ik advies kon geven over email die binnen de AVG regel- en wetgeving valt. Beveiligde email kan op verschillende manieren ingevuld worden. Je hebt e-mail applicaties om veilig persoonsgegevens te versturen.

Bouw sterke relaties met je klanten

Bouw sterke relaties op met digitale transformatie Het opbouwen van sterke langetermijnrelaties met klanten is de topprioriteit voor elk bedrijf dat streeft naar meer omzet en snellere groei. Helaas kunnen goede klantrelaties niet altijd worden bereikt door alleen hard te werken. Bedrijven moeten ook moderne technologieën en

De toekomst van het adverteren is afhankelijk van datagegevens

De toekomst van het adverteren is afhankelijk van datagegevens Het woord Identiteit komt van het Latijnse woord ‘identicus‘ en ‘ficare’, ‘identiek maken’. Het concept van iets identiek maken is ongelofelijk belangrijk in adverteren. Hoe kunnen we gepersonaliseerde en aanvullende content aanbieden als we niet eens weten met

Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes.

Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes E-mail is en blijft een van de meest lucratieve marketingkanalen. Gegevens worden elke dag duidelijker en e-mailcampagnes zijn persoonlijker. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de klantreis, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is

Het heft in eigen hand, het verschil tussen CRM, CMR en VRM?

Het heft in eigen hand, het verschil tussen CRM, CMR en VRM? Er zijn verschillende manieren om meer informatie te krijgen van je klant. De afgelopen 20 jaar heeft ieder bedrijf informatie van de klant verzameld en deze gekoppeld tot een ‘gebruikersprofiel’. Een profiel waarmee bedrijven klanten

Wat is Privacy by Design

Privacy by Design Privacy by Design is een methode die uitgaat van het principe dat er in een vroeg stadium nagedacht wordt over het goede gebruik van persoonsgegevens binnen een organisatie, de noodzaak van het gebruik van deze gegevens en de bescherming ervan. Door al bij het

10 stappen naar Privacy

Mediascope is, dankzij 20 jaar kennis en ervaring, voorloper in Nederland als het gaat om interactieve online communicatie in combinatie met de bescherming van persoonsgegevens. Inmiddels hebben wij voor een breed scala aan klanten strategieën en oplossingen geboden op het gebied van Privacy. 10 stappen naar Privacy Waar