Bereken de ROI over de automatisering van marketingcampagnes

De ROI-calculator voor de kosten van de marketing communicatie E-mail is en blijft één van de meest lucratieve marketingkanalen. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de customer journey, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is wat de klant verwacht. Een optimale klantervaring garandeert een

Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten?

Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten? Naarmate marketingorganisaties technologischer worden, worden geautomatiseerde beheersystemen voor marketingcampagnes een essentieel onderdeel van de technische infrastructuur. Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten? Om merkinteracties met impact te creëren in een sterk gefragmenteerd medialandschap, moeten marketeers

Privacy en e-mailmarketing

Privacy en e-mailmarketing Met het in werking treden van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in 2018 voldoet Nederland aan de eis van de EG privacy richtlijn om de nationale wetgeving in overeenstemming met deze richtlijn te brengen. Om persoonsgegevens te verwerken zijn er wettelijke voorschriften. De verzameling

Privacy Impact Analyse

De Privacy Impact Analyse biedt u als gemeente of bedrijf de mogelijkheid om in 4 weken helder inzicht te krijgen in hoeverre uw communicatiestromen naar derden voldoen aan de eisen zoals die gesteld worden. Mediascope heeft een brochure ontwikkeld voor de gemeenten en de overheid en voor financiële instellingen, verzekeraars en zorginstellingen.

Klantgericht communiceren

Effectief en klantgericht communiceren vraagt om een helder beeld van klanten. Mediascope helpt helpt u bij het verkrijgen van profielgegevens vanuit uw eigen database. Deze gevens vormen het uitgangspunt van uw klantkennis. Door middel van bijvoorbeeld behavourial targeting worden de klantgegevens verrijkt en ingezet voor interactieve communicatie.

Privacy voor bedrijven

“Adverteren is uit… Onderzoek heeft aangetoond dat nog maar 14% van de bevolking in reclame gelooft. Het wordt dan ook steeds lastiger om je als organisatie te onderscheiden. Maar hoe kan je als bedrijf je doelgroep bereiken en overtuigen? Er zijn hier verschillende manieren voor. Het belangrijkste