De ROI-calculator voor de kosten van de marketing communicatie E-mail is en blijft één van de meest lucratieve marketingkanalen. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de customer journey, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is wat de klant verwacht. Een optimale klantervaring garandeert een
Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten? Naarmate marketingorganisaties technologischer worden, worden geautomatiseerde beheersystemen voor marketingcampagnes een essentieel onderdeel van de technische infrastructuur. Hoe kan je de ROI van marketing campagnes meten? Om merkinteracties met impact te creëren in een sterk gefragmenteerd medialandschap, moeten marketeers
Hoe je je bedrijf automatiseert met marketing automatiseringstools Kwaliteitssystemen voor klantrelatiebeheer stellen bedrijven in staat om te verzamelen. Deze informatie geeft hen een beter zicht op klantgedrag en voorkeuren, stroomlijnt dagelijkse processen. Richt u ook op inspanningen om uw resultaten te verbeteren. Denk je aan CRM, dan
Privacy en e-mailmarketing Met het in werking treden van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in 2018 voldoet Nederland aan de eis van de EG privacy richtlijn om de nationale wetgeving in overeenstemming met deze richtlijn te brengen. Om persoonsgegevens te verwerken zijn er wettelijke voorschriften. De verzameling
De Privacy Impact Analyse biedt u als gemeente of bedrijf de mogelijkheid om in 4 weken helder inzicht te krijgen in hoeverre uw communicatiestromen naar derden voldoen aan de eisen zoals die gesteld worden. Mediascope heeft een brochure ontwikkeld voor de gemeenten en de overheid en voor financiële instellingen, verzekeraars en zorginstellingen.
Privacy by Design als onderdeel van de AVG Alle Nederlandse bedrijven en overheidsinstellingen zijn verplicht gesteld, per 25 Mei 2018, om volledig te voldoen aan de eisen van de wet- en regelgeving van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG Privacywet). Mediascope heeft een stappenplan ontwikkeld speciaal voor het
Effectief en klantgericht communiceren vraagt om een helder beeld van klanten. Mediascope helpt helpt u bij het verkrijgen van profielgegevens vanuit uw eigen database. Deze gevens vormen het uitgangspunt van uw klantkennis. Door middel van bijvoorbeeld behavourial targeting worden de klantgegevens verrijkt en ingezet voor interactieve communicatie.
Gerichte communicatie vergt meer dan de beste technologie. Kennis van en ervaring met communicatie zijn ook onmisbaar. Aandachtspunten daarbij zijn eenvoud en gebruiksgemak. Dit alles is echter alleen commercieel interessant als de oplossing gericht is op de klant. Precies afgestemd op wat de klant nodig heeft of
Mediascope formuleert en implementeert strategische oplossingen op het gebied van e-mailmarketing. Zij gebruikt hiervoor de eigen klantgegevens als basis. Mediascope combineert technologische toepassingen met effectieve communicatie online. Dat is het fundament voor commercieel succes. Kennis van en ervaring met communicatie is ook onmisbaar. Gerichte communicatie vergt meer dan de