Wat is een beveiligde e-mail oplossing die ook voldoet aan de AVG?

Wat is een goede email oplossing die voldoet aan de AVG? Laatst werd me gevraagd of ik advies kon geven over email die binnen de AVG regel- en wetgeving valt. Beveiligde email kan op verschillende manieren ingevuld worden. Je hebt e-mail applicaties om veilig persoonsgegevens te versturen.

Bouw sterke relaties met je klanten

Bouw sterke relaties op met digitale transformatie Het opbouwen van sterke langetermijnrelaties met klanten is de topprioriteit voor elk bedrijf dat streeft naar meer omzet en snellere groei. Helaas kunnen goede klantrelaties niet altijd worden bereikt door alleen hard te werken. Bedrijven moeten ook moderne technologieën en

Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes.

Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes E-mail is en blijft een van de meest lucratieve marketingkanalen. Gegevens worden elke dag duidelijker en e-mailcampagnes zijn persoonlijker. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de klantreis, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is

Hoe de ROI van automatisering van marketingcampagnes te meten

Hoe de ROI van automatisering van marketingcampagnes te meten Naarmate marketingorganisaties meer technologisch gedreven worden, vormen geautomatiseerde systemen voor het beheer van marketingcampagnes een essentieel onderdeel van de technische infrastructuur. Om impactvolle merkinteracties te creëren in een sterk gefragmenteerd medialandschap, moeten marketeers vertrouwen op een uitgebreid netwerk

The Closed Loop

The Closed Loop The Closed Loop is een gesloten circle van bedrijfs- en klantgegevens. Enerzijds, het bedrijf heeft een product en biedt dit aan. Anderzijds, de klant wil alleen hetgeen hij/zij al geselecteerd heeft. Door het (h)erkennen van de wens van de klant, kan een aansluitende propositie

Emerce en Mediascope

In de Emerce 2010 bedrijvengids staat een interview met onder andere Mediascope.