De ROI-calculator voor de kosten van de marketing communicatie E-mail is en blijft één van de meest lucratieve marketingkanalen. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de customer journey, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is wat de klant verwacht. Een optimale klantervaring garandeert een
10 tips om de business te boosten met e-mail automatisering Laatst vroeg iemand mij om een aantal voorbeelden te sturen van mailings die geautomatiseerd kunnen worden. In principe is deze lijst onuitputtelijk. Elke e-mail kan worden geautomatiseerd. E-mail automatisering biedt je minimale kosten en maximale service. Elke Customer
Privacy en e-mailmarketing Met het in werking treden van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in 2018 voldoet Nederland aan de eis van de EG privacy richtlijn om de nationale wetgeving in overeenstemming met deze richtlijn te brengen. Om persoonsgegevens te verwerken zijn er wettelijke voorschriften. De verzameling
E-mailmarketing op basis van webanalyse Verhoog je conversie door emailmarketing op basis van gebruikersgedrag op de website. Tegenwoordig zijn er veel analysetools op de markt om het surfgedrag van de gebruiker te meten. Maar wat kan je meer met deze informatie? Hieronder vind je 5 tactieken om de conversie
Mediascope gaat haar vleugels uitslaan. Vanaf dit jaar staat Mediascope ook geregistreerd is Spanje. Barcelona om precies te zijn. Mediascope wordt distributeur van een Nederlands e-mailplatform. In de aanloop naar de oprichting heeft Mediascope samen met het NBSO onderzoek gedaan naar de Spaanse markt. De resultaten waren
Effectief en klantgericht communiceren vraagt om een helder beeld van klanten. Mediascope helpt helpt u bij het verkrijgen van profielgegevens vanuit uw eigen database. Deze gevens vormen het uitgangspunt van uw klantkennis. Door middel van bijvoorbeeld behavourial targeting worden de klantgegevens verrijkt en ingezet voor interactieve communicatie.
Hoe schrijf je een goede nieuwsbrief? Waar kan je aan denken om een pakkende nieuwsbrief te schrijven. Benoem in je mail de vier basis motivatoren Hebzucht (geld verdienen, gratis enz) Angst (ook de wil om erbij te horen, als iedereen xyz koopt en lezer heeft het niet, mist