Bereken de ROI van uw marketing met deze calculator

Bereken de kosten van uw marketing communicatie E-mail is en blijft één van de meest lucratieve marketingkanalen. Er kansteeds meer waarde worden toegevoegd aan de klantreis, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is wat de klant verwacht. Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor jullie e-mailcampagnes. Met dat in gedachten is de financiële reden,

10 e-mail automatisering tips om business te boosten

10 tips om de business te boosten met e-mail automatisering Laatst vroeg iemand mij om een aantal voorbeelden te sturen van mailings die geautomatiseerd kunnen worden. In principe is deze lijst onuitputtelijk. Elke e-mail kan worden geautomatiseerd. E-mail automatisering biedt je minimale kosten en maximale service. Elke Customer

Privacy en e-mailmarketing

Privacy en e-mailmarketing Met het in werking treden van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in 2018 voldoet Nederland aan de eis van de EG privacy richtlijn om de nationale wetgeving in overeenstemming met deze richtlijn te brengen. Om persoonsgegevens te verwerken zijn er wettelijke voorschriften. De verzameling

E-mailmarketing op basis van webanalyse

E-mailmarketing op basis van webanalyse Verhoog je conversie door emailmarketing op basis van gebruikersgedrag op de website. Tegenwoordig zijn er veel analysetools op de markt om het surfgedrag van de gebruiker te meten. Maar wat kan je meer met deze informatie? Hieronder vind je 5 tactieken om de conversie

Basis voor e-mailmarketing

Basis voor e-mailmarketing Hoe schrijf je een goede nieuwsbrief? Waar kan je aan denken om een pakkende nieuwsbrief te schrijven. Benoem in je mail de vier basis motivatoren Hebzucht (geld verdienen, gratis enz) Angst (ook de wil om erbij te horen, als iedereen xyz koopt en lezer heeft