De toekomst van het adverteren is afhankelijk van datagegevens

De toekomst van het adverteren is afhankelijk van datagegevens Het woord Identiteit komt van het Latijnse woord ‘identicus‘ en ‘ficare’, ‘identiek maken’. Het concept van iets identiek maken is ongelofelijk belangrijk in adverteren. Hoe kunnen we gepersonaliseerde en aanvullende content aanbieden als we niet eens weten met

10 e-mail automatisering tips om business te boosten

10 tips om de business te boosten met e-mail automatisering Laatst vroeg iemand mij om een aantal voorbeelden te sturen van mailings die geautomatiseerd kunnen worden. In principe is deze lijst onuitputtelijk. Elke e-mail kan worden geautomatiseerd. E-mail automatisering biedt je minimale kosten en maximale service. Elke Customer

E-mailmarketing op basis van webanalyse

E-mailmarketing op basis van webanalyse Verhoog je conversie door emailmarketing op basis van gebruikersgedrag op de website. Tegenwoordig zijn er veel analysetools op de markt om het surfgedrag van de gebruiker te meten. Maar wat kan je meer met deze informatie? Hieronder vind je 5 tactieken om de conversie

The Closed Loop

The Closed Loop The Closed Loop is een gesloten circle van bedrijfs- en klantgegevens. Enerzijds, het bedrijf heeft een product en biedt dit aan. Anderzijds, de klant wil alleen hetgeen hij/zij al geselecteerd heeft. Door het (h)erkennen van de wens van de klant, kan een aansluitende propositie