De toekomst van het adverteren is afhankelijk van datagegevens Het woord Identiteit komt van het Latijnse woord ‘identicus‘ en ‘ficare’, ‘identiek maken’. Het concept van iets identiek maken is ongelofelijk belangrijk in adverteren. Hoe kunnen we gepersonaliseerde en aanvullende content aanbieden als we niet eens weten met
10 tips om de business te boosten met e-mail automatisering Laatst vroeg iemand mij om een aantal voorbeelden te sturen van mailings die geautomatiseerd kunnen worden. In principe is deze lijst onuitputtelijk. Elke e-mail kan worden geautomatiseerd. E-mail automatisering biedt je minimale kosten en maximale service. Elke Customer
E-mailmarketing op basis van webanalyse Verhoog je conversie door emailmarketing op basis van gebruikersgedrag op de website. Tegenwoordig zijn er veel analysetools op de markt om het surfgedrag van de gebruiker te meten. Maar wat kan je meer met deze informatie? Hieronder vind je 5 tactieken om de conversie
The Closed Loop The Closed Loop is een gesloten circle van bedrijfs- en klantgegevens. Enerzijds, het bedrijf heeft een product en biedt dit aan. Anderzijds, de klant wil alleen hetgeen hij/zij al geselecteerd heeft. Door het (h)erkennen van de wens van de klant, kan een aansluitende propositie
Effectief en klantgericht communiceren vraagt om een helder beeld van klanten. Mediascope helpt helpt u bij het verkrijgen van profielgegevens vanuit uw eigen database. Deze gevens vormen het uitgangspunt van uw klantkennis. Door middel van bijvoorbeeld behavourial targeting worden de klantgegevens verrijkt en ingezet voor interactieve communicatie.
In de Emerce 2010 bedrijvengids staat een interview met onder andere Mediascope. Mediascope geeft de huidige situatie bij de bestaande bedrijven weer. In het interview staan bedragen van een oude klant van Mediascope. Deze bedragen zijn fictief. Ook de verhoudingen zijn een beetje overdreven maar het geeft