Een optimale klantervaring garandeert een hoge ROI voor geautomatiseerde e-mailcampagnes E-mail is en blijft een van de meest lucratieve marketingkanalen. Gegevens worden elke dag duidelijker en e-mailcampagnes zijn persoonlijker. Er kan steeds meer waarde worden toegevoegd aan de klantreis, waardoor de klantervaring wordt geoptimaliseerd. En dat is
Het heft in eigen hand, het verschil tussen CRM, CMR en VRM? Er zijn verschillende manieren om meer informatie te krijgen van je klant. De afgelopen 20 jaar heeft ieder bedrijf informatie van de klant verzameld en deze gekoppeld tot een ‘gebruikersprofiel’. Een profiel waarmee bedrijven klanten
Privacy en e-mailmarketing Met het in werking treden van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) in 2018 voldoet Nederland aan de eis van de EG privacy richtlijn om de nationale wetgeving in overeenstemming met deze richtlijn te brengen. Om persoonsgegevens te verwerken zijn er wettelijke voorschriften. De verzameling
De Privacy Impact Analyse biedt u als gemeente of bedrijf de mogelijkheid om in 4 weken helder inzicht te krijgen in hoeverre uw communicatiestromen naar derden voldoen aan de eisen zoals die gesteld worden. Mediascope heeft een brochure ontwikkeld voor de gemeenten en de overheid en voor financiële instellingen, verzekeraars en zorginstellingen.