10 e-mail automatisering tips om business te boosten

10 tips om de business te boosten met e-mail automatisering Laatst vroeg iemand mij om een aantal voorbeelden te sturen van mailings die geautomatiseerd kunnen worden. In principe is deze lijst onuitputtelijk. Elke e-mail kan worden geautomatiseerd. E-mail automatisering biedt je minimale kosten en maximale service. Elke Customer

E-mailmarketing op basis van webanalyse

E-mailmarketing op basis van webanalyse Verhoog je conversie door emailmarketing op basis van gebruikersgedrag op de website. Tegenwoordig zijn er veel analysetools op de markt om het surfgedrag van de gebruiker te meten. Maar wat kan je meer met deze informatie? Hieronder vind je 5 tactieken om de conversie

Wat is Privacy by Design

Privacy by Design Privacy by Design is een methode die uitgaat van het principe dat er in een vroeg stadium nagedacht wordt over het goede gebruik van persoonsgegevens binnen een organisatie, de noodzaak van het gebruik van deze gegevens en de bescherming ervan. Door al bij het

Klantgericht communiceren

Effectief en klantgericht communiceren vraagt om een helder beeld van klanten. Mediascope helpt helpt u bij het verkrijgen van profielgegevens vanuit uw eigen database. Deze gevens vormen het uitgangspunt van uw klantkennis. Door middel van bijvoorbeeld behavourial targeting worden de klantgegevens verrijkt en ingezet voor interactieve communicatie.

Innovatieve Technologie

Gerichte communicatie vergt meer dan de beste technologie. Kennis van en ervaring met communicatie zijn ook onmisbaar. Aandachtspunten daarbij zijn eenvoud en gebruiksgemak. Dit alles is echter alleen commercieel interessant als de oplossing gericht is op de klant. Precies afgestemd op wat de klant nodig heeft of

Je moet zijn waar de klant ook is

Je moet zijn waar de klant ook is Je moet zijn waar je potentiële klant zich ook bevindt, dat is onze stelling. Als de klant op Facebook zit, dan moet u als leverancier ook communiceren via Facebook. Dat is de macht van Facebook. Daar kunt u ook gebruik van

Basis voor e-mailmarketing

Hoe schrijf je een goede nieuwsbrief? Waar kan je aan denken om een pakkende nieuwsbrief te schrijven. Benoem in je mail de vier basis motivatoren Hebzucht (geld verdienen, gratis enz) Angst (ook de wil om erbij te horen, als iedereen xyz koopt en lezer heeft het niet, mist

De beste tips voor e-mail marketing

De beste tips voor e-mail marketing. Hoe wordt e-mail gelezen? De leesvolgorde van een e-mail inbox Eerst scannen van de inbox: is het veel dan wordt er veel weggegooid. Rond 12.00 zijn de meeste emailboxen het meest leeg Afzender : ken ik die ? Zo ja, dan

Weboptimalisatie

U heeft geïnvesteerd in de perfecte website. U heeft daarvoor een aanzienlijk bedrag betaald. Maar wat levert de website op? Er zijn verschillende mogelijkheden om uw site te evalueren. Maar wat als uit deze evaluatie blijkt dat de website niet de resultaten oplevert die u voor ogen