E-mailmarketing op basis van webanalyse Verhoog je conversie door emailmarketing op basis van gebruikersgedrag op de website. Tegenwoordig zijn er veel analysetools op de markt om het surfgedrag van de gebruiker te meten. Maar wat kan je meer met deze informatie? Hieronder vind je 5 tactieken om de conversie
The Closed Loop The Closed Loop is een gesloten circle van bedrijfs- en klantgegevens. Enerzijds, het bedrijf heeft een product en biedt dit aan. Anderzijds, de klant wil alleen hetgeen hij/zij al geselecteerd heeft. Door het (h)erkennen van de wens van de klant, kan een aansluitende propositie
Privacy by Design Privacy by Design is een methode die uitgaat van het principe dat er in een vroeg stadium nagedacht wordt over het goede gebruik van persoonsgegevens binnen een organisatie, de noodzaak van het gebruik van deze gegevens en de bescherming ervan. Door al bij het
Mediascope gaat haar vleugels uitslaan. Vanaf dit jaar staat Mediascope ook geregistreerd is Spanje. Barcelona om precies te zijn. Mediascope wordt distributeur van een Nederlands e-mailplatform. In de aanloop naar de oprichting heeft Mediascope samen met het NBSO onderzoek gedaan naar de Spaanse markt. De resultaten waren
Gerichte communicatie vergt meer dan de beste technologie. Kennis van en ervaring met communicatie zijn ook onmisbaar. Aandachtspunten daarbij zijn eenvoud en gebruiksgemak. Dit alles is echter alleen commercieel interessant als de oplossing gericht is op de klant. Precies afgestemd op wat de klant nodig heeft of
Mediascope formuleert en implementeert strategische oplossingen op het gebied van e-mailmarketing. Zij gebruikt hiervoor de eigen klantgegevens als basis. Mediascope combineert technologische toepassingen met effectieve communicatie online. Dat is het fundament voor commercieel succes. Kennis van en ervaring met communicatie is ook onmisbaar. Gerichte communicatie vergt meer dan de
E-mailmarketing voor resellers is voor reseller-organisaties een mogelijkheid om met e-mail marketing een marketing service aan je resellers te geven voor de verschillende productgroepen die in de markt gezet worden. Doel voor elke reseller moet zijn dat hij meer kennis krijgt van zijn klanten om op het
Je moet zijn waar de klant ook is Je moet zijn waar je potentiële klant zich ook bevindt, dat is onze stelling. Als de klant op Facebook zit, dan moet u als leverancier ook communiceren via Facebook. Dat is de macht van Facebook. Daar kunt u ook gebruik van
Hoe schrijf je een goede nieuwsbrief? Waar kan je aan denken om een pakkende nieuwsbrief te schrijven. Benoem in je mail de vier basis motivatoren Hebzucht (geld verdienen, gratis enz) Angst (ook de wil om erbij te horen, als iedereen xyz koopt en lezer heeft het niet, mist