De digitale transformatie van een uitgever

  • Project: De digitale transformatie van een uitgever
  • Klant:
  • Website:  
  • Wat hebben we gedaan: Develop, Estrategia

De digitale transformatie van een online uitgever

Deze case gaat over een hoofdartikel van verschillende tijdschriften, zowel online als offline. Met meerdere titels heb je tienduizenden bedrijven en honderdduizenden lezers voor je doelgroep. Dit maakt het een van de belangrijkste uitgevers in Spanje op zijn gebied.

Om zijn commerciële klanten, uitgevers en ontvangers beter van dienst te kunnen zijn, heeft deze uitgever gekozen voor het nieuwe platform < b> ActiveCampaign .

Om zijn zakelijke klanten, zowel uitgevers als hun lezers , beter van dienst te kunnen zijn, heeft deze uitgever koos voor een nieuw communicatieplatform.

Nadat het platform was geselecteerd, hielp Mediascope bij het opschonen van alle contacten en het integreren ervan in het nieuwe systeem. Daarnaast heeft Mediascope verschillende sjablonen ontwikkeld voor verschillende merken.

De voordelen van digitale transformatie

100% geautomatiseerd

De uitgever heeft een dagelijkse nieuwsbrief voor al zijn lezers. Deze nieuwsbrief bestaat uit diverse nieuwsberichten en diverse commerciële banners. Alle inhoud wordt elke ochtend automatisch verzameld en verzonden. Waar het vroeger een handmatig proces was, is het nu volledig geautomatiseerd. Er worden honderden uren per jaar bespaard.

VERBETEREN EN VERSNELLEN VAN DE COMMUNICATIE

Functionaliteiten: 

TIJD BESPAREN

De uitgever kan veel tijd besparen met het nieuwe platform. Voorheen was het serverpark intern voor publimas en moest het worden onderhouden. Deze tijd zal steeds korter worden totdat alle communicatie met het nieuwe platform is voltooid.

NIEUWE SERVICES

Naast de bestaande services kan de uitgever nu ook meer services aanbieden. Waar voorheen als service een notificatie voor een webinar werd gestuurd vanuit de editor, is het nu mogelijk om een ​​complete flow aan te bieden. Vanaf het versturen van de eerste uitnodiging tot de dag van het evenement. De stroom bestaat uit notificaties met een uitnodiging, de herinnering, de registratie, de notificatie van meer informatie, de beschrijving van de route, de herinnering een dag voor het evenement en de e-mail met de link op de dag van het evenement.