Bereken de ROI van je communicatie marketing

Het is ingewikkeld om de volledige waarde, ROI, van een managementsysteem voor marketingcampagnes en het financiële rendement dat het oplevert te berekenen. Gebruiksvoorbeelden en bronnen van waarde variëren van bedrijf tot bedrijf. En sommige financiële voordelen zijn subjectief en moeilijk te berekenen.

Met dat in gedachten is de financiële reden voor digitale campagnes goed ingeburgerd. De meeste bedrijven zijn van mening dat digitale campagnes waarde opleveren op drie hoofdgebieden:

  • Geld besparen
  • Merkwaarde versterken
  • Verbeter de conversie door servicemaximalisatie

Lees hier meer over het berekenen van de ROI voor meer informatie. Je kan hier ook de whitepaper downloaden met de overige informatie en de manier waarop de waardes berekend zijn.

Je kan deze calculator gebruiken om de ROI van je automatisering  of andere inspanningen te berekenen teneinde de communicatie te verbeteren met de klant.

Wil je precies weten hoe de rekenmachine werkt, neem dan contact met ons op.

Gerelateerd