U heeft geïnvesteerd in de perfecte website. U heeft daarvoor een aanzienlijk bedrag betaald. Maar wat levert de website op?

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw site te evalueren. Maar wat als uit deze evaluatie blijkt dat de website niet de resultaten oplevert die u voor ogen had.

Een website is niet alleen een technische presentatie van uw gegevens. Emotie speelt hierbij ook een rol, voor zowel de gebruiker als de eigenaar. Een gebruiker komt op de site, kijkt, beoordeelt en gaat weg.

Door de anonimiteit van het internet blijft u met veel vragen zitten zoals:

  • Is dit de goede gebruiker
  • Waar kijkt hij/zij naar
  • Wat beoordeelt deze gebruiker
  • Waarom gaat weg
  • Waarom heeft hij niet …… gedaan

Deze vragen zijn direct gerelateerd aan de effectiviteit van uw website.

Om de effectiviteit van uw website te vergroten zijn er een tal van mogelijkheden. Een aantal belangrijke aandachtspunten zijn:

  • u wilt dat uw doelgroep de site bezoekt (regelmatig)
  • u wilt dat uw doelgroep op de site blijft
  • u wilt dat uw doelgroep uw site doorgeeft aan anderen

Mediascope levert diensten en producten om optimaal uw website te benutten.

Gerelateerd